reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Veronika Turkotová

Veronika Turkotová

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študentka žurnalistiky, zamilovaná do života atelevíznych novín Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Konkurz

Veronika Turkotová

Konkurz

Už opäť majú veľký koncert a ja sa na to nedobrovoľne prizerám. Moje mravce v žalúdku si naozaj robia čo chcú. Prihováram sa im, spievam s nimi, no nič nezaberá. Zas ma „nakazili" svojou dobrou náladou, ale tento krát im to nedarujem. Mala by som ich utíšiť, lebo budú vyvádzať presne tak ako minule. Nedám sa zastrašiť, nepodľahnem svojmu strachu, som veľký bojovník, a tak kráčam dole schodmi, hryziem si peru a čakám na to, čo príde ďalej.

  • 11. sep 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Nezvratný Osud

Veronika Turkotová

Nezvratný Osud

Pot jej stekal prúdom dolu po čele. Také teplo snáď ešte ani nezažila. Teplomer v byte ukazoval takmer tridsať stupňov. Nemala ani najmenšiu chuť sa niekam ponáhľať, ale vedela, že to musí stihnúť.  Pozrela sa na hodinky  a to nemala robiť, ešte viac ju to rozrušilo, prišla na to, že už skoro pol hodinu mešká.

  • 9. sep 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Vďaka Ti Beto Perez

Veronika Turkotová

Vďaka Ti Beto Perez

Náhody vraj neexistujú, ale v tomto prípade  jedna skutočne veľká náhoda spôsobila svetové šialenstvo.  Ošiaľ menom Zumba. Keď som prvýkrát vyskúšala túto celosvetovú novinku, vyrazila mi dych. Milujem hudbu a tanec zároveň a konečne som si prišla na svoje. Už ma nebavili nudné a nezáživné neustále sa opakujúce aerobikové  kreácie, a po čase ma už nenadchýnalo ani niekoľkohodinové potenie vo fitku. Chcela som vyskúšať niečo nové a zmes latinskoamerických tanečných prvkov bola tá správna voľba.

  • 5. sep 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu